Mercedes CLA 2019

Каталог автомобілів

На виставці споживчої електроніки CES-2019 у Лас-Вегасі публіці було представлено молодіжний Mercedes-Benz CLA нового покоління. Чотирьохдверний седан з купеподібним профілем кузова Mercedes-Benz CLA вважається нішевою моделлю і позиціонується як більш іміджевий і дорогий варіант соплатформенного брата хетчбека Mercedes-Benz A-Class.

Екстер’єр
Друге покоління моделі CLA помітно збільшилось у розмірах у порівнянні з першим поколінням купеподібного седана. Прибавка в довжину становить 48 мм, шириною, 53 мм, а відстань між осями збільшилася на 30 мм, і тільки висота кузова стала менше на 2 мм.

Від моделі A-класу свіжий CLA відрізняється насамперед безрамковим склом дверей і більш мускулистим дизайном з широкими колісними арками та рельєфним капотом. Порівняно з попередником седан став соліднішим і пропорційнішим, а корма тепер оформлена в одному стилі зі старшою моделлю CLS: додаткові секції задніх ліхтарів розташовані на кришці багажника, майданчик для номерного знака переїхав на бампер.

Цікаво, що коефіцієнт аеродинамічного опору Cd не змінився (0,23), хоча седан A-класу опрацьовано ще ефективніше (0,22).

ІНТЕР’ЄР І ОСНАЩЕННЯ
Інтер’єр повністю запозичений у A-класу: тут такі самі турбіни вентиляційних дефлекторів і два дисплеї перед водієм, один з яких відображає прилади, а другий відповідає за медіасистему. Але сама мультимедіа MBUX доопрацьована: саме через неї Mercedes CLA дебютував не на мотор-шоу, а на виставці CES.

Система голосового управління вдосконалена, вона розуміє більше фраз і може розпізнавати складні багатослівні питання. Додано функцію розпізнавання голосу, завдяки якій електроніка зможе реагувати лише на команди тієї людини, яка раніше сказала ключову фразу «Hey, Mercedes». Голосовий помічник тепер вміє також відрізняти голос водія від голосів інших пасажирів, які перебувають у салоні.

Функція Interior Assist розпізнає і жести, і певні рухи, наприклад, якщо водій тягнеться до внутрісалонного дзеркала, спалахує лампа для читання. Не торкаючись екрану або кнопок, можна включити підсвічування, масаж і щось ще. Безконтактний режим працює і на сонці, і у темряві. Будь-яка команда зберігається для швидкого та простого доступу: обране формується вказівним та середнім пальцями (знак віктори).

Удосконалені електронні помічники бачать на 500 метрів вперед. При перетині суцільної лінії розмітки машина сама повертається на смугу. Автогальмування йде “в базі”.

Фітнес-тренер Energizing Coach, який створює «здорову атмосферу», використовуючи кліматичну установку, обігрів, вентиляцію та масаж у сидіннях, освітлення та музику, а також розумний годинник Mercedes-Benz vivoactive з начинкою від фірми Garmin. Так, пульс водія відображається на екрані медіасистеми.

З стандартного оснащення у Mercedes-Benz CLA є звичайні світлодіодні фари, панорамний дах, спортивні крісла з інтегрованими підлокітниками, 18-дюймові колісні диски, система безключового доступу в салон, двозонний клімат-контроль і так далі. Об’єм багажника зменшено з 470 до 460 літрів, а ще Mercedes CLA у другому поколінні втратив п’яте посадкове місце: задній диван тепер строго двомісний, що має підкреслити «купеподібний» статус моделі.

ДВИГУНИ І КПП
Поки що в Лас-Вегасі (США) була представлена ​​єдина модифікація Mercedes-Benz CLA 250, з якої і розпочнеться продаж новинки. Під капотом цієї версії встановлений новий 2,0-літровий турбо двигун з віддачею 225 кінських сил (у порівнянні з попередником на 13 коней потужніше) і піком крутного моменту 350 Нм. Працює мотор у парі з 7-ступінчастим “роботом” 7G-DCT та опціональною системою повного приводу (за замовчуванням привід на передні колеса).

Але згодом з’являться й інші версії, у тому числі з турбодизелями, механічною коробкою передач і повнопривідною трансмісією 4Matic (з муфтою підключення задньої осі): гама виявиться такою самою, як у A-класу, за винятком, мабуть, найслабших моторів. Також у планах є «заряджені» AMG-версії та універсал CLA Shooting Brake.

ПЛАТФОРМА І ПІДВІСКА
В основу нової моделі Mercedes CLA-класу 2019 лягла модернізована модульна платформа MFA з поперечним розташуванням силового агрегату, основним переднім приводом і колісною базою 2 729 мм (на 30 міліметрів більше, ніж на попереднику).

Чотиридверне купе також оснащене новим стабілізатором поперечної стійкості, гідроопорами у передній підвісці, адаптивними амортизаторами та заново відкаліброваною системою стабілізації. На відміну від A-класу, у Mercedes CLA не буде версій з напівзалежною задньою підвіскою: тільки багатоважіль, спереду – McPherson.